دونه کوچولو،عشق مامان و بابا

شب بلند

1391/10/1 14:35
نویسنده : تیکال
1,665 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بیای اینطوری با خنده بهت غذا میدم. ااااااا ببخشید سلامممممم.دیشب یلدا بود من رفتم خونه دایی جون خاله پرین هم اومده بود.اما بابا سرکار بود .ایییییییششششششکلافه.دوست داشتم پیشم باشه با هم یلدارو جشن بگیریم اما نشد گلکم ولی همش بهم اس های عاشقونه میداد تازه گفت یه چشمکم به تو بزنمچشمک.شب یلدا شب سور و هندوانه و  اجیله.ایشالا یلداهای دیگرو با هم باشیم .منفرشتهباباییعینکشماگاوچران

Click here to enlargeچه دخرچه ی باحالیه نه...              اگه دخمل بودی پیرهن زری خودم ناخوناتو این شکلی میکنم برات طراحی های زیبای ناخن ویژه شب یلدایا این شکلیطراحی های زیبای ناخن ویژه شب یلدا یا این شکلی طراحی های زیبای ناخن ویژه شب یلداخوشملن نه.......    قربونت برم مامی اگه پسر بود کاکل زری بود.برات لباس هندونه ای میپوشم میزارمت رو دوشم.بازم برات حرف دارم فعلاماچبای بای
پسندها (3)

نظرات (0)