دونه کوچولو،عشق مامان و بابا

فال من دیوانه

سلام.خوبی خوشمزه مامانی .   امروز میخام بگم برات از فال خودمو بابا جونت. مرداد: حتی اگر فكر كنید كه دنیای شما در حال آرام شدن و سر و سامان گرفتن است، اما می‌دانید كه هنوز كارهای زیادی دارید كه باید در طی ماه آینده انجام دهید. ممكن است احساس كنید كه یك ماجراجویی عالی برای شما می‌تواند تسكینی برای كارسخت و جزییات بی پایان باشد. فراوانی كار شما می‌تواند مقداری برایتان خسته كننده باشد، اما بهتر است كه در مقطعی از زمان كار خود را سر فرصت انجام دهید نه اینكه برای رسیدن به خط پایان عجله كنید! آبان: ممكن است امروز در مسیرتان به یك دوراهی مهم برخورد كنید، كه حتی نقشه هم نتواند به شما كمك كند كه باید چه راهی را...
1 دی 1391

شب بلند

وقتی بیای اینطوری با خنده بهت غذا میدم. ااااااا ببخشید سلامممممم. دیشب یلدا بود من رفتم خونه دایی جون خاله پرین هم اومده بود.اما بابا سرکار بود .ایییییییشششششش .دوست داشتم پیشم باشه با هم یلدارو جشن بگیریم اما نشد گلکم ولی همش بهم اس های عاشقونه میداد تازه گفت یه چشمکم به تو بزنم .شب یلدا شب سور و هندوانه و  اجیله.ایشالا یلداهای دیگرو با هم باشیم .من بابایی شما چه دخرچه ی باحالیه نه...              اگه دخمل بودی پیرهن زری خودم ناخوناتو این شکلی میکنم برات یا این شکلی یا این شکلی خوشملن نه.......    قربونت برم مامی اگه پسر بود کاکل زری بود.ب...
1 دی 1391

نوستراداموس

سلام عشقمبولی مادر خوفی خوشی سلامتی .امروز جمعه است مامی جون بابا همین الان رفت سرکار .یه اقاهی به نام نوسرتاداموس پیش گویی کرده بود امروز دنیا تموم میشه ولی تا الان که هنوز منفجر نشدیم خخخخخخخخخ.اخه مگه میشه دنیا تموم بشه من بی بی مثبت نبینم.                                                                   ...
1 دی 1391

وبلاگ کوچولو

سلام جینگول خوبی مامی .بالاخره بابا رو راضی کردم برات وبلاگ بسازم جیگملی                           این بابی شما خیلی شیطون تشریف دارن میگفت وبلاگ دوست ندارم دلم میخاد خاطرات خوب و بد زندگیمون فقط برا خودمون باشه .ولی من راضیش کردم خخخخخخخخخخ اون با من جیگررررررررر .تا قبل اینکه وبلاگ بسازم خیلی برات حرف داشتم ولی الان احتیاج دارم فکر کنم.              بازم برات مینویسم فعلا بوس ...
1 دی 1391
1